00.00

tjenixen. dagen har spenderats i stan med mina älsklingar Millan och Tessie, vi var först i stan och sen drog vi hem till tessie (som bor i hammarby sjöstad).. det var faktiskt en ganska rolig dag måste jag säga men massa klockrena händelser. grymt kul tjejer, ni är underbara. ikväll har jag inte gjort så mycket, mest chillat med min käre vän linnea. vi har ätit middag och sen fikat (vi åt kladdkaka, som va lite för bränd i botten, men ändå god) och sen kollade vi på melodifestivalen trots att ingen av oss tycker att det är bra, så varför är frågan. menmen, efter det åkte vi runt lite på gröna linjen och pratade med folk. lite seg lördag men rolig iallafall. träffar inte henne så ofta så det är alltid kul när det blir av. imorgon är det söndag igen, dagarna går så otroligt fort nu för tiden. men tiden går fort när man har roligt, eller hur är det man säger? ^ nej men imorgon ska jag nog försöka pallra mig iväg och sola, jag mååååste verkligen det. sen på kvällen har vi träningsmatch mot ängby if, så då får man väl lite motion också. nu ska jag kolla på film eller nått, sen sova. natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0