god kväll :)

hade skrivit feta inlägget här som var jätte intressant. sen funkade det inte att spara, fyfan vad sur jag blir. nu får jag förkorta hela skiten för jag pallar såklart inte skriva om allt. hoppas att ni har förståelse för det. inlägget innefattade iallafall detta:

- att jag inte bloggar särskilt ofta

- att jag pratade med stina om sommaren idag,
och att jag kommit fram till att jag längtar mest av alla till den

- att det snart är påsklov, och att jag ska till hälsingland då, med stina
och "hela tjocka släkten", sen ska jag vara hemma i sthlm resten av lovet, mys

- att jag tagit mig tid till att raka benen, färga ögonbrynen och målat naglarna
ikväll, vilket jag inte hade gjort på ett tag för det är sånt man inte pallar göra jämt. intressant ..

- att bilden jag skulle lagt upp på mig och stina inte funkade att lägga upp,
och att dom som vill se den kan kolla på bdb - juuvlia.bilddagboken.se

GODNATT! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0