Hälsingland

hejsan! hoppas alla haft en bra helg, det har iallafall jag. jag har tillbringat påsken uppe i hälsingland med min käre vän stina och våra familjer, plus min kusin och några. det har varit trevligt och vi har bland annat åkt skidor, flakmoppe och allt vare va. där uppe var det fint väder, och en himlans massa snö (som här hemma har man märkt) nej men det har varit kul, fast är faktiskt väldigt trött på snön just nu. VÅR & SOMMAR TACK! iallafall. igår satt jag i bilen i ungefär 4 timmar vilket var helt underbart för jag älskar att åka bil långt. okej det kan låta ganska konstigt och kanske bara är jag och nicen som verkligen älskar det. men så är det iallafall, haha =) nu ska jag fixa mig lite sen ska jag till stan med denice, millan & emma. ni får ha det så bra. (lägger upp bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0