monday

hej alla glada. själv är jag inte så jätte glad, det är svårt när det är sånt här jävla skit väder. seriöst, är så jävla trött på det här så det finns inte. kan det inte bara bli jätte varmt och soligt, det skulle verkligen sitta fint för min del. igår var det soligt i ungefär 15 min kändes det som iofs var skönt, så länge det varade. då var jag för övrigt hos millan och chillade lite. vi fikade och spelade fifa som hon är helt jävla besatt av, haha. sen hade vi ju träningsmatch mot ängby if som vi tyvärr förlorade mot med 1-0, men det var rätt jämt och vi spelade ganska bra om man tänker på att det var vår första match tillsammans i det nya, även kallat "per-åke laget", så whatever =)

men det var gårdagen det. idag var det iallafall skit äckligt piss väder IGEN och ja, då blir man fett deprimerad. men då är det tur att man har så underbara friends som man kan vara med. vill bara säga till er TESU & MILLZ att ni är fucking underbara tjejer. rena glädjepillrena liksom. och oj så många fina bilder jag har på tessie som jag tänker lägga ut asså. eller nej det får nog räcka med en =).. a nu sitter jag iallafall här och gör nada, ska ringa millan snart och sen klockan 5 är det innebandyträning för min del, kanske den sista till och med? vi ska ha möte om vilka som tänker forsätta och det lutar troligen åt att jag slutar. främst för att jag inte har tid för det. inget mer med det.  ikväll är det iallafall anna pihl och det är fucking bra så det ska jag kolla på, och det rekomenderar alla andra att också göra! =D skriver lite senare. här har ni en bild på min schnygga vän tessie.
love u hun

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0