onsdag

hejsan svejsan. har precis kommit hem från skolan, mycket trevlig dag asså. nej men var en ganska rolig dag då vi bland annat fick tillbaka resultaten på nationella proven i svenska, och det gick ju bra. förutom det så har jag fixat tandställningen idag så det gör grymt ont i käften, mindre bra. ikväll har jag ingen träning vilket är tur för måste verkligen plugga. imorn är det torsdag och då slutar vi efter lunch. påsken ska vi fira i hälsingland så imorn ska jag sitta i en bil i 3,4 timmar. segt. men får se om jag och stina kanske åker tillsammans. beror på hur vår vänskap ser ut då, för nu ser det inte så ljust ut. nej men så farligt är det nog inte, hah. föresten, idag återförenades trion. förstår att du inte klarar en dag utan oss tessie, att det känns tungt, men that's life. haha nej nu ska jag göra filmanalysen som är långt ifrån klar och sen spanska som är tills imorgon, sen får jag se vad jag mer hinner. antagligen inget. cíao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0