torsdag

tjoo! kom hem för ett tag sen. har tillbringat kvällen med denice och sofia, härliga tjejer asså! =) vi har inte gjort så mycket, mest hängt på donken dåra och snackat om allt mellan himmel och jord. en mycket trevlig (och kall) kväll. ja fy fittans va kallt det var asså. när jag och nicen följt sofia hem, och sedan träffat manne en snabbis, vi höll på att dö seriöst! har fan aldrig frysit så mycket om fötterna (typ) menmen, nu är dom varma igen, mycket skönt! .. imorn är det fredag, då ska jag vara med nicu igen. behöver inte ens nämna det längre, kan ju nämna när jag inte är med henne istället. då får vi se vad vi gör. men ha en fortsatt trevlig kväll, puss

image87 image86

ojoj, mycket fint ihopfixat här av mig alltså. here we are, snyggare än nånsin!
(ps! jag lyckade tajma tolvslaget, ballt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0