träning @ home

tjena alla glada kisar! haft en bra dag? .. onsdagar är för mig iallafall den segaste dagen av alla med tanke på att vi slutar kvart i 4, plus att vi har alla tråkiga ämnen. det suger. men iallafall. efter skolan tog jag en promenad hem med sassa (av ja, vissa själ) haha. sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket fram till halv 6 kanske, då kom min kusin max hit så var jag med honom ett tag. (mamma, pappa & august var inte hemma) så kollade vi på tv och bara allmänt chillerillade. sen när august kom hem och max fick ngn att roa sig med så körde jag igång med värsta stenhårda styrkepasset. om vi inte har träning, så varför inte köra hemma? så jag satte mig på motionscykeln + att jag körde lite styrke övningar i 40 minuter. rätt jobbigt, men skönt efter. det ska jag nog börja med dom gånger vi inte har fotbollsträning. hur bra som helst ju. haha. =) nej men får väl se om det håller i sig. imorgon är det torsdag och PANNKAKOR I SKOLAN =) woho! min favoritmat för er som inte redan visste det. nej men nu måste jag verkligen gå,  vi har några spanska begrepp som vi ska kunna tills imorn, och jag kan i stort sett ingenting, så. ni får ha det så bra. skriver imorgon, ooof cooouurse! sov gott. puss

image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0