v.9

nu är jag hemma igen (eller var hemma redan i fredags men har inte hunnit skriva här) efter några trevliga dagar i Barcelona. Som ni kanske märkte så bloggade jag inte nånting där nere för jag hade ingen tid. haha. men tänkte iallafall sammanfatta allt här lite snabbt =) resan dit gick bra (och ja, jag sov, konstigt nog) och när vi kom fram så checkade vi in och allt vare va. om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg exakt vad vi gjorde så det får bli kortfattat. vi kollade på byggnader och sånt (åkte runt/turist buss) och då såg vi bl.a. la sagrada de família, och var i nån park som jag inte minns namnet på haha, nån känd snubbes iallafall. sen var vi på picasso muséet. GYRMT KUL! =) not. sen resans höjdpunkt: BARCELONA - VALENCIA! =D .. vi skulle bara kolla på Camp Nou,  men när vi kom dit såg vi att dom skulle spela match dagen efter så då köpte vi biljetter dit istället. med 98.000 "åskådare" så va det ganska så mycket stämning om man säger så =) (okej det va inte helt fullsatt, men nästan. tihi) iallafall. förutom det har jag shoppat och sånt dära. hursomhelst så var det iallafall kul, och mycket varmare än här. vi hade väl en medeltemperatur på 15 grader skulle jag gissa på, men nån dag var det till och med 17. så det var skönt. vi kom dit på måndag förmiddag och åkte hem på fredag förmiddag, resan hem var verkligen hemsk. min förkylning försvann aldrig så fick dubbelt så ont i huvudet + öronen när vi flög/landade, och det kändes allmänt som om huvudet skulle explodera. har fortfarande lock i högra örat, illa!

aja. nu är jag iallafall hemma igen och har tillbringat dom sista dagarna av lovet med millan, nathalie, emma och amanda i fredags, och igår hängde vi i sturebys klubblokal med danne, gea, viktor, jesper och marcus. det var ju trevligt, tills alla blev lite för jobbiga. då gick jag och millz hem till mig, haha. nu sitter jag här och har nyss pratat med denajsy i telefonen ett tag. ska träna ikväll för första gången på typ 2 veckor. och är förkyld, täppt i näsan och hela köret så kommer ha sån jävla dålig kondis och få hostatack stup i kvarten. men annars blir det nog bra =) sen efter träningen kanske det blir bio med millz, vantage point, den verkar väldigt bra så den vill vi se. men får se om vi pallar. skola imorn ju, usch usch usch. haha. lägger upp lite bilder från barca sen. ha det så bra så länge. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0