fönstershopping för min del

yo! kom hem för ett tag sen. dagen har som sagt tillbringats i stan, den här gången tillsammans med stina. hon köpte ett par balskor, mycket fina! men det var väl sådär kul att gå i stan med henne, med tanke på att hon är rik och jag är fattig just nu *gråter* haha nej men jag får skylla mig själv att jag handlar upp alla pengar. skulle iallafall bli otroligt glad om jag vann på lotto eller nått. oj vad jag skulle handla. men dream on på den liksom. höhö. vi fikade även på café 60 och efter det tog vi oss en liten promenado i stan! det var en trevlig dag med en jävla massa skumt folk i omgivningen, men vi ska inte gå in på detaljer. aja, nu ska jag snart fixa till mig lite granna sen ska vi gå till min kusin och äta middag (dom skulle tydligen inte hit som jag sa förut, hade fel) och efter det ska jag träffa nicu, vi drar väl typ till stan och.. kollar på solnedgången(?) eller inte ;d nej men vi får se vad vi hittar på. cíao!

image140
cheesecake för hela slanten, mums!
.. vi satt för övrigt och diskuterade våran italien resa i sommar, längtar som 17!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0