sista inlägget för idag

god kväll allesammans. haha det där lät ju så lagom gölligt =) kom precis hem efter en sväng på willy:s. gick ju lite bättre den här gången än förra. mindre kö osv. tycker det är ganska roligt att storhandla. eller roligt och roligt. det är skönt när kylskåpet inte är helt empty om ni fattar vad jag menar, och det är ju trevligt när det finns saker man gillar. haha. fick mig föresten lite sol idag innan middagen, trots att det såg mörkt ut för mig på den fronten. men jo, jag satt faktiskt ute i närmare en timme och läste gossip girl. dom böckerna är ju bara bra. har verkligen känt mig totalt efter när det gäller det. inte läst på länge och inte kollat på serien på länge heller för den delen. men nu är jag på g igen =) ikväll har jag bestämt att jag inte ska sitta vid datan hela kvällen, dvs. inte slösa bort hela kvällen. igår blev det alldeles för mycket nämligen, vilket resulterade i att jag inte hann göra någonting typ. kom i säng väldigt sent, och när jag väl gjorde det låg jag och smsade med en viss person lite för länge. haha, liten jävel som inte lät mig sova. närå. men som sagt, inte ikväll igen för somnade runt 1,2 och var därför sjukt jävla trött hela dagen. inte bra. därför ska jag försöka hinna med lite mer ikväll, och detta genom att sluta ungefär.. nu. hejdå =)

image142

jävligt risig bild, men ligger iallafall på den här boken just nu. och för er som varken läser gossip girl eller ser på serien så säger jag bara, gör det! ni har ingenting att förlora =)

Kommentarer
Postat av: pandri

svar: haha aah där fick du allt till det jullz *inte* haha!

2008-05-05 @ 21:16:00
URL: http://pandris.blogg.se
Postat av: Anonym

vad fick du på biologiprovet?:)

2008-05-05 @ 21:16:51
Postat av: Mikaela

Titta nu då Julia, din favoritblogg är ju uppdaterad ;o

2008-05-06 @ 12:34:49
URL: http://livetenligtmikkan.blogg.se
Postat av: julia

svar anonym: jag fick g+ .. suger på no =)

2008-05-06 @ 15:30:27
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Melina

ha en bra tisdag

2008-05-06 @ 16:03:57
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0