stan

tjo alla söta kisar! kom precis hem efter en dag i stan. kändes som en väldigt lång dag i stan dessutom. millan kollade som sagt runt på balklänningar och fastnade för en söt en (men som inte fanns i hennes strl för tillfället, så vi får väl se hur det går med det). jag själv lämnade tillbaka de ljusa shortsen från vila (bild i tidigare inlägg) och förutom det så kollade vi såklart på massa andra kläder, och sen åt jag med linda i kungshallen, mums!.. iallafall så hittade jag självklart massor av grejjer jag bara måste ha, men inte kan köpa för tillfället, måste spara mina pengar (de få jag har kvar, haha). men bl.a. så vill jag ha svarta eller beige chinos  och en svart siden jacka (har velat ha hur länge som helst men lyckas aldrig hitta rätt modell/strl, dampar fan sönder snart) sen hittade jag en jättefin scarf och miljontals andra grejjer. detta ska garanterat bli mitt när plånboken tillåter det =) önskar verkligen att jag bara vann 3 miljarder och kunde köpa precis va jag ville. har blivit helt pengakåt. seriöst. tänker på det varje dag, pinsamt! .. nej men nu ska jag joina mami och papi som sitter ute i den underbara solen, sen ska jag duscha och fixa mig lite sådär va. imorgon har jag match med 93orna och sen ska jag hänga med nicu. ni får ha en trevlig kväll, puss hej!


image154

escada moon sparkle. luktar den gott eller är den alldeles för söt?
vad tycker ni? =)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Min dag har varit jätte jätte bra! :)
Hoppas din också varit det.
Kram

2008-05-08 @ 22:12:06
URL: http://www.jessi.se
Postat av: karro

samma här faktiskt ;)
godnatt =)

2008-05-08 @ 23:10:15
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: Jennie

luktar gott gör den :)

2008-05-09 @ 07:08:00
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Karolina

Jag tror att jag testat den på taxfree, och om jag minns rätt var den helt okej (:

2008-05-09 @ 08:12:33
URL: http://www.irethe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0