träning

träning är ett bra ord att beskriva den här dagen med. jag cyklade till skolan, cyklade till millan på lunchrasten, cyklade hem från millan tillbaka till skolan, spelade innebandy på idrotten, började cykla hem från skolan. observera började. den där jesper förstörde nämligen min cykel, eller ja. vettefan hur det gick till men trasig är den iaf. så den lämnades hos stina och sen promenerade jag hem. den får hämtas upp och lagas senare ikväll efter min fotbollsträning. haha känns som att den här dagen kommer ha gett motion eller nått, härligt härligt. ganska jobbig dag förövrigt, och känner att jag måste göra något vettigt som typ religion eller svenska novellen eller idrottshäftet eller något annat som har med skolan att göra, men jag orkar helt seriöst inte, as usual. så får se när jag tar itu med det. tog sönder våran kaffemaskingrejj när jag kom hem också. känns som om de senaste 45 minuterna av mitt liv inte vart så bra. men jag hoppas att er dag varit bättre än min =) nu ska jag kila, skriver senare ikväll. hare gött!

image162

här är jesper.. han är dum, irriterande och jobbig. nu vet alla det!


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

härligt mkt motion =) inte dåligt!

2008-05-13 @ 21:49:41
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0