det blir en kväll vi sent glömmer

tjohej. what's up? själv sitter jag och diskuterar helgens bravader med mina kära vänner. fyfan alltså vilken kväll i fredags, men kul hade vi. jag funderar faktiskt på att sätta upp en skylt på min dörr, "kvarglömda kläder" eller något liknande. hur mycket plagg som helst, som jag skulle kunna sälja eller något. vadå liksom? jag skulle typ bli rik. men nej okej så dum ska jag inte vara. folket som saknar sina kläder ska faktiskt få tillbaka dem =) jag är en snäll person! jaja trots galenheterna så verkar det som att alla hade det roligt. nu är det duschen som kallar. pusshej leverpastej


vad det än är så ser det sjukt gott ut, håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: jannica

min dag har varit helt okej:)

2008-11-30 @ 19:24:07
URL: http://jannicalouise.devote.se
Postat av: F E B B

ja de är grymt söta! :)

2008-12-01 @ 19:52:09
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0