fika & basket

tjena! det blev en fika i farsta tillsammans med linda. men guess what? wayne's chai var slut. det är inte sant tänkte jag och gnuggade mig i ögonen.. haha, nej det blev en vanlig latte istället samt en massa snack om allt mellan himmel och jord, alltså lika trevligt som vanligt. =) efter farsta stötte jag på andreas viking och danne och följde med dem till örbyskolans gympasal och tittade på när dom tränade småglin i basket. olivia och jacinta kom dit sen också och vi hängde där ett tag. det var kul att umgås lite med dom - blir ju inte så ofta nuförtiden liksom. kom hem runt 7 och nu har jag precis ätit, plus att jag har diskuterat med mami & papi om att jag vill ha en tv. ska eventuellt få våran som vi har nu, och så ska dom köpa en ny, större. mamma var dock lite skeptisk (konstigt nog, vem vill inte ha en större tv?), aja, jag hoppas på att det blir så iallfall!.. men nu är det duschen som kallar. pusshej


YUMMIE MED STORT Y


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Vad skönt :D Jodå helt okej :)

2008-11-19 @ 20:05:54
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0