fredag imorgon

tjolahoppsan. är för tillfället skit trött, men tänkte iallafall avsluta den här kvällen med ett litet inlägg om morgondagen, tror nämligen inte jag kommer ha tid att skriva då. så, here we go: först så går jag i skolan till två, och sedan efter det ska jag förmodligen in till stan med denice, beroende på när hon slutar. vi ska väl ta en fika eller så, har fan drömt om chailatte hela veckan. sen lite senare vid typ halv 6 ska jag möta upp linnea vid hötorget för en liten sväng på stan. ska bli trevligt att träffa henne, var så sjukt länge sen! vid halv 7 ska vi möta våra kära mammor och gå till nån restaurang för middag, mysigt värre. vi lär väl hänga där ett tag, och efter det får jag helt enkelt se vart kvällen tar mig. ring gärna om ni har ngt kul på g - ni som har mitt nummer - jag är alltid öppen för förslag, haha

med den här underbara låten säger jag nu godnatt! sov sött


Kommentarer
Postat av: FEBB

älskar den.. lute uttjatad nu kanske men den är så hila vacker.



ja.. tack detsamma sötnöt julia<3

2008-11-07 @ 12:37:21
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Emma

jag gillar också den låten ! :)

2008-11-07 @ 23:05:06
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0