hate this shit

tjena tjenixen. haft en bra dag? min har varit helt okej. det är ju kul på ett sätt att komma tillbaka till plugget och träffa alla, men samtidigt. jag orkar fan inte. ingen orkar. vi har så jävla mycket hela tiden. första dagen efter lovet. redan skoltrött. lyckat? inte direkt. vi diskuterade det idag, hur fan vi ska palla med dom här 3 åren utan att få magsår, och vi konstaterade att det är fysiskt omöjligt. man trivs ju med klassen och så, men det är vissa saker. aja, vi får väl se. och vi låter inte helgerna påverkas, då ska man göra precis vad fan man vill. och det ska vi - iallafall jag och lina - den här helgen som kommer. bara  4 dagar kvar, vi börjar väl ladda redan nu. right baby? haha aja, nog om det. nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig med lite svenska. måste lägga upp hur min svenskauppsats imorgon ska skrivas. skitkul. verkligen. men vad gör man inte för skolan?  puss på er sweeties


vettefan vad som hände med kameran, men bilden blev lite ball ju.
har på mig min nya urmysiga jacka från hm. 589:- eller något sånt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0