hello winter

hejsan. känner att jag håller på att somna vilken sekund som helst, så jäkla seg. gick och la mig runt halv 3 "igår" och gick upp halv 10 för att åka på fotbollsträning i västertorpshallen. träningen gick faktiskt bra, var roligt att spela lite fotboll igen, fett längesen. iallafall, efter träningen åkte jag hem och duschade, sen tog jag en sväng till farsta med linda. börjat bli en rutin, haha. fixade en sak och tog en glass på donken, sen drog vi hem igen. runt halv 5 åkte jag med mamma till min kusin och kollade på den lilla nyfödda elton. hur söt som helst =) kom hem därifrån nyss och nu väntar jag på att maten ska bli klar. ikväll får jag se vad jag gör. just nu lutar det åt att bara stanna hemma och chilla, är verkligen skit trött. men om det händer något roligt är det inte omöjligt att planerna ändras, så vi får väl se..


tog en bild genom mitt fönster i morse, sjukt mycket snö ju!?
nej men typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0