torsdag

sho. haft en bra dag? själv har jag haft störd huvudvärk hela dagen, usch =( men iallafall, nu är våran resa bokad! tråkigt nog  måste jag säga till mina kära girls att jag inte kan vara med dem på nyår. buhu, jag som hade sett fram emot det jö. menmen det är inte hela världen. vi har ju hela livet framför oss liksååm.. nej nu ska jag dricka lite te och fortsätta med mitt geografi pluggande, prov imorn! efter skolan imorn ska jag nog in till stan eller något. ska köpa ett par efterlängtade skor, så sjukt snygga! plus en present till frida som har fyllt år och har tjejmiddag på lördag. får se med vem jag åker in, men mer om det, och resten av fredagen, imorn. pusshej alla söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0