fredag!

tjabba tjena. kom hem för ett tag sen. är faktiskt på bra humör, det är ju fredag imorgon. så jävla najs! efter skolan ska jag uträtta några ärenden med några i klassen, sedan åka och möta lina i högdalen, för en liten sväng på solakuten. vi kände att det behövdes. sedan ska jag väl hem och fixa mig/äta. kvällen tillbringas hos sofi, och det lär blir party för hela slanten, wey! synd bara att jag måste hem rumt 11, har ju då match på lördag morgon kl.9, samling 7, vilket SUGER. men plikten kallar, och så är det ju sista matchen nu också, sen är det över. haha =) jaja. ska iallafall bli kul med brudsen. en favorit i repris antar jag (a) 
I <3 SMBE08




och så kommer ju vera också, ska bli jävligt kul att träffa henne! we miss u cutie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0