hemma

heeje! sitter här ny duschad och grejer. de e najs! matchen däremot, inte najs. den drar vi väl ett streck över eller så. nej okej jag överdriver. vi spelade grymt mycket bättre än de senaste två matcherna, och vi höll nollan i första. sen kom deras mål. men sätra är ju bra så whatever. hade vart värre mot något annat lag om man säger så. dessutom var jag nära på att göra mål när jag gick upp som mittfält i slutet, och man vet aldrig, kanske får tillbaka min gamla goda position igen. fast då måste jag få tillbaka konditionen också (; haha, vi får väl se. imorgon börjar jag 09.30 och ska möta isabelle i centrum 12 över för en kaffe och lite repetition på spanskan. nu ska jag väl ta & sova. godnatt kiiissekatter! =)<3



jaha vad har vi här då, mig som brunett/mörkblond =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0