hyper intressant inlägg

hejhopp! hoppas ni haft en bra dag, det vet jag inte om jag haft. skola till 15 och sen träning som jag var sjukt otaggad på. därför var det sjukt tråkigt. men hade förmodligen varit ännu mer sjukt tråkigt för alla andra om inte jag hade vart där, så man måste ju ställa upp för sina vänner! ohyes, självförtroendet på topp! .. (observera oseriösheten). men nu tänkte jag ta upp en deprimerande sak  för idag, here we go: vårat schema är omgjort/uppdaterat. vi slutar tydligen 18 fucking 00 på onsdagar & torsdagar, och 17 00 på tisdagar. KUL! jag får fan damp i muttan asså .. eller nej det får jag inte alls, för jag sara och felizia har kommit fram till att det måste vara typ samma som orgasm, och riktigt så upphetsande är det faktiskt inte att gå i skolan. höhö. nej men orsaken är att vi har datakunskap, och vet inte men alla lektionerna är typ inte obligatoriska. sen om man vill få IG är det ju en annan fråga. men nu är det ju så att jag är duktig och faktiskt vet hur man gör fet stil på word så ska det nog gå bra. <--  se där .. sovdags! nej men ska göra te & kanske käka lite rostade majskorn med chili, testa det (a) sen blir kanske nån movie. börjar 9.45 imorn, alltid något. puss hej leverpastej


här har ni, så ni vet vad ni ska langa ner i matvagnen nästa gång ni handlar 8-)


Kommentarer
Postat av: Malin

gud vilka jobbigt tider!

2008-09-02 @ 21:57:31
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det där är GOTT.

2008-09-03 @ 17:07:34
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0