I <3 utomlands

sådär ja. åt en grymt god middag bestående av fläskotlett, klyftpotatis, tsatziki och sallad med fetaost. mums! älskar feta ost, speciellt tsm med gurka, haha. men nog snackat om mat (a) .. under middagen pratade vi faktiskt om en massa utlandsresor. asså jag vill iväg någonstans, NU! vi snackade bl.a. om en resa på påsklovet/sportlovet nångång, och då röstar jag för Paris. känns som att det är en stad man ska ha upplevt helt enkelt. någon som har varit där? .. antingen det eller en fotbollsresa till Italien eller något, vore också najs. sen skulle jag inte heller banga på VM i sydafrika 2010, man ska aldrig säga aldrig liksom. haha nej men vi får väl se, någon långresa ska vi iallafall göra nästa år eller något. tackar inte nej till U.S.A heller för den delen. och jag är inte ensam om, så vi får hoppas att det blir det (a)
nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och sen sätta mig ekonomi plugg ett tag. klockan 8 blir det nog inget top model för min del, här hemma är det fotboll som gäller liksom. sverige - ungern ffs! haha.. nej men juste, duschen var det!


fett fint ju, skulle inte banga


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härlig design på bloggen du har! :)

2008-09-10 @ 19:49:13
URL: http://annalovisas.blogg.se/
Postat av: lina

jaa heja sverige :) <3

2008-09-10 @ 19:54:39
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0