måndag

hejsan hoppsan. kom nyss ur duschen. idag har jag inte gjort mycket. frisören ringde och sa att hon var sjuk, så blev inget klippande idag, jag ska ta det på onsdag istället =) så efter skolan åkte jag bara hem och chillade. har hållt på och mekat med datorn hela kvällen typ. bl.a. kopplat in högtalare så nu kan jag dunka musik på högsta volym. (kunde jag innan också, men bara genom stereo&iPod) haha. aja, nu ska jag chilla ännu mer och kanske göra lite plugg. imorgon börjar jag kl. 8 vilket är helt otroligt hemskt. och dessutom lär det bli en hemsk dag/kväll. menmen, ni får ha det så bra! puss


   
jossan frida och lisa när vi försöker få igång våran eld. var ganska misslyckat. ouh



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vart kommer sjalen på bild tre ifrån? :) Ha det bäst

2008-09-28 @ 17:45:43
URL: http://lovusa.blogg.se/
Postat av: Josephine i klassen ;)

jag har hittat din blogg, fatta slump! :D haha fett kul ju :P Och feta fina bilden man överaskades med dessutom julia.. vekligen ;)

2008-09-29 @ 17:57:46
Postat av: julia

nämen tjaa jossan! haha ja fett coolt ju, hur kom det sig?.. ja jag vet, visst är den söt =)

2008-09-29 @ 22:08:29
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0