Utkast: tillbaka här ...

tillbaka här igen efter lite pluggande. nu kan jag nog spanska glosorna hyfsat, men datorkunskapspluggandet går däremot mindre bra. problemet är inte att jag inte kan hantera datorer, problemet är att jag inte fattar frågorna, dom är ju fett flummiga =S kan verka rätt allvarligt, men aja jag får väl traggla på lite till.. någon annan gång alltså. måste göra ekonomi skit också, det var en jävlans massa plugg på samma gång här alltså. men det här är väl barabörjan, I guess. har ni mycket plugg eller? .. okej nu ska jag upp och käka middag, sedan hoppa in i duschen och sen står det nog top model 10 på schemat. eller vad säger ni? var hundra år sen jag såg på tv fan. hinner nog med ett till inlägg senare, så håll ut! hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0