pink ladies

tjenamors! äntligen hemma efter en seg dag i skolan, för måndagar anser jag som väldigt sega. vi började 09.20 med idrott. sen hade vi lunch, engelska, matte, HÅL (som tillbringades på donken med tove & gabriella), och sist men inte minst spanska. men nu är jag hemma! =) .. bion blir föresten inte av idag heller, alla slutade olika tider och antar att ingen orkade. får väl ladda ner den eller något istället, för se den ska jag minsaann! =) iallafall. imorgon ska ska jag fixa lite saker såsom byta mitt busskort. (tre år efter, jag vet. men bättre sent än aldrig) sen ska jag också köpa rosa tights och kanske en "prinsess kjol" haha. nu är jag ganska säker på att ni undrar varför. men såhär ligger det till. på onsdag ska alla 1or vår skola ska ha friluftsdag med massa aktiviteter osv. alla ska klä ut sig efter något tema, och vi har valt rosa/prinsess. detta med tanke på att vi bara är tjejer i klassen.  vi ska även låna mitt fotbollslags bergsprängare och dunka musik på högsta volym. de här tre låtarna är några som kommer gå på hög varv kan jag säga! lyyssnaa och njut. nej men det kommer bli stört kul! eller vad tror ni? =)




 


 



Kommentarer
Postat av: Sweet life style

bra låtar!

2008-09-15 @ 18:08:35
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0