dags för årets första seriematch

tjännaaa. kan ju börja med att berättta om min kväll igår. jag började leta fest runt kl 6, och det gick väl inge vidare. fanns en del förslag men allt knasade på något sätt. chillade med danne och lina tills vi tillslut hittade en fest i älvsjö, nära och bra. jag lina danne vikining och clark begav oss ditåt, men gissa när vi kom dit liksom? jo, ca 12. och detta var efter ett jävla letande efter vart fan vi skulle. det var inte lätt i clarks sällskap alltså, haha. tillslut kom vi iallafall dit och det var faktiskt roligt! mycket igenkända ansikten och så, trevligt trevligt. jag sov över hos stina och idag har vi stått i älvsjö ip's kiosk, hysteriskt kul måste jag säga =) .. ikväll då, vi har vår första seriematch! det är i F16 och vi möter spånga tror jag. imorgon har vi den första matchen i F18 också. så önska oss lycka till! nya matchtröjor har vi också ;) men ska käka nu och sen tagga till, det här måste gå bra. c-ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0