dan före dopparedan

hejsan svejsan. dagen har bestått av en jävla massa åkande fram och tillbaka. började med att jag försov mig men hann ändå till um. träffade lina där och när båda var klara där var det tänkt att jag skulle träna men eftersom linda hemskt gärna ville att jag skulle träffa henne så åkte jag in till stan och tog en chailatte istället, värt. när vi var klara på wayne´s drog vi hem till mig en snabbis innan vi tog oss 20 min på hawaii ;) söt metafor ha. efter det åkte jag bara hem och åt osv. ska typ göra julgodis med mamma om ett tag tror jag, och efter det lär det väl bara bli chill här hemma. (ledsen att göra dig besviken hanna, ditt förslag lät grymt. vi får ta det efter jul!! hihi) btw - JULAFTON IMORN! helt sinnes måste jag säga men najs som fan! sen ska man ju inte hoppas för mycket med det finns ett visst paket under granen som ser VÄLDIGT lovande ut (a) mihihi


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli helt underbart. Vilket röj!! Jag längtar som fan tills DU fyller. Jag kommer ju vara helt ensam där i början.

2009-12-23 @ 21:05:55
URL: http://froberglinda.blogg.se/
Postat av: julia

haha fattar det! längtar också sjuuukt! 2010 here we fucking coooome

2009-12-23 @ 22:41:39
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0