hat åt jordgubbsmössorna

måste bara avreagera mig lite över mattanterna i våran skola. för det första springer dom runt där med sina jordgubbsmössor (ni vet såna man hade när man var liten) och tror att dom är så hysteriskt gulliga. sedan har vi ju matsedeln. jag ser liksom framför mig hur dom sitter där vid ett runt bord och bara "den här veckan tycker jag att vi försöker samla de absolut äckligaste maträtterna vi någonsin kan komma på en och samma vecka"..

seriöst börjar man ju undra om dom gör såhär bara för att det är kul att jävlas med oss elever, eller om det är för att dom har allvarliga problem med smaklökarna. å andra sidan verkar ju maten godare när man döper om den till söta saker som t.ex. pasta a la mona lisa ELLER VAD FAN DET NU VAR. jiseeeeeeeesss!!! aja ner i vikt lär man ju gå iaf ;)


okej när man precis fyllt 1 liksom, men seriously..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0