ska jaaaaag?

hej hopp. lektionen som vi hade idag gick bara bra. alla tyckte det var as jobbigt och jag kommer förmodligen aldrig komma upp ur sängen imorgon. man är liksom van vid ett 60 minuters pass där man kör ben armar och mage, men idag körde jag 45 minuter endast ben, lisa endast armar och lina endast mage. det är inte så svårt att gissa vem som kommer ha träningsvärk vart med andra ord :P efter lektionen var det iallafall tänkt att jag och lisa skulle dra till gymmet men vi kände oss inte sådär jättetaggade efter detta så vi segade hemma hos mig istället. dog på golvet, förflyttade oss till soffan, åt middag, dog lite till, åt hajkbanan och chillade galet. hon drog vid halv 8 och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket. ska försöka komma i säng tidigt eftersom jag börjar äckel 8 imorn. men först en fråga till er läsare, för jag vet att ni är några stycken iallafall. många tjatar på att jag ska klippa kort. 
ska jag eller inte, vad tycker ni?

  
lite halvfuckade bilder men ni kanske ser på ett ungefär


Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska!!! :)

2009-12-04 @ 07:23:46
URL: http://froberglinda.blogg.se/
Postat av: denice

säger som linda :D

2009-12-04 @ 14:25:50
Postat av: lina

yes det ska du va fan!! just do it

2009-12-05 @ 00:19:22
Postat av: Nikita

klipp kort! skitsnyggt :D

2009-12-05 @ 11:30:50
Postat av: emmah

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, låååångt!

2009-12-06 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0