söndag

shululu! sitter här och stirrar i väggen, nej men manne danne och andreas gick för ett tag sen. den här kvällen har ju bara varit extremt flumm. jag och lina beslutade oss för att dra till gubbis och åka skridskor klockan halv 10, men manne och co. hanna var även också på och drog med sig marcus, men vi hann inte direkt åka något utan fick istället skjuts hem till mig av jespers pappa, mycket snällt. hos mig tänder vi vattenpipan eftersom vi tänker att "nej det luktar nog inte SÅ mycket" ha - ha. det hinner gå 5 min innan mamma kommer ner och bara "VAD FAN GÖR NI? NI KAN INTE RÖKA INOMHUS? DET LUKTAR SOM FAN, VI TRODDE DET BRANN!" haha fail eller vad, så vi tog vårat pick och pack och satte oss på tomten där vi satt ett bra tag eftersom det konstigt nog inte var speciellt kallt. senare kom grabsen och vi avslutade kvällen med att chilla i mitt rum. myselimys. nej nu ska jag sova i min nybäddade säng, godnattttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0