fredag den 13e och alla <3-dag

hejsan. den här helgen känns inget vidare alltså. visst jag och lisa hade fett roligt men ändå, detta var ju endast för att vi råkar vara så grymt sköna liksom. annars var det ganska segt och hände inte mycket denna kväll. jaja, vi skyller detta på fredagen den 13e,och ser framåt emot.. imorgon. alla hjärtans dag. alla fucking hjärtans dag. depp depp depp eller vadå? hatar den dagen, den kan gå och hänga sig i granen =P precis som jag och lisa hade tänkt göra. okej, jag skulle kunna önska alla en glad alla hjärtans dag med sina flick och pojkvänner, men helll nooo =P sorry för den men seriöst. själv hade man tänkt träna, men icke eftersom jag fortf har lite halsont vilket bara kmr ställa till mer problem sen. så ja, vet helt enkelt inte vad jag ska göra på dagen men någonting som får mig att glömma bort vilken dag det är iallfall. sen på kvällen ska jag till älsklings linnea som fyllt år, ska bli trevligt. får se hur länge jag blir kvar där och vad som händer efter. nu är det duschen som kallar, sen sängen antar jag. pussss sötisar




Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)









2009-02-14 @ 09:42:31
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: alec

Hoppas du annars får en underbar lördag

2009-02-14 @ 10:32:51
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0