plugg och träning hela dagen lång

tjabba! äntligen en ledig stund för bloggen =P bättre sent än aldrig liksom. jag har haft väldigt fullt upp idag och däför har jag inte hunnit skriva, men fan vad duktig jag varit alltså. efter skolan åkte jag och lisa direkt till fåtöljen och pluggade no (börjar bli som en tradition nu) och efter det åkte jag hem. hade fys vid 7 fast var bara med på styrketräningen eftersom min hals blivit värre. gah, måste köpa nya halstabletter imorn! kom hem därifrån ungefär 21.15 och sen dess har jag också pluggat bortsett från 10 min då jag duschade. nu känns det iallafall som att jag har koll på det mesta av no:n, så det är iallafall skönt. men jag har redovisning i kriminologi imorgon också, och känner att jag behöver förbereda mig lite bättre inför det. får bli nu helt enkelt, hur trött jag än är. men sen ska jag tamefan sova, som en stock. sov så gott sötisar!


blev en mozzarellamacka & grönt te för min del, sketa gott! =)


Kommentarer
Postat av: S A N N A

söt bild! :) <3

2009-02-18 @ 00:02:54
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Nilla

Aa det har jag och jag älskar den ! :D

Har du läst den? :D

2009-02-18 @ 12:26:47
URL: http://myfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa det har jag och jag älskar den ! :D

Har du läst den? :D

2009-02-18 @ 12:27:08
Postat av: alec

gud vad gott det ser ut :) muuuuums

2009-02-18 @ 13:02:10
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0