horoskop 2009

god dagens! hoppas ni haft en bra dag, min har varit helt okej. kom hem väldigt tidigt och nu sitter jag och käkar lite i väntan på att linda ska sluta skolan så vi kan åka och gymma. valde att hoppa fysen ikväll och istället träna själv nu på dagen, för ska nämligen iväg på hockey med lina och lisa ikväll. nu måste jag byta om, ha en bra dag!


Fiskarna 19/2-20/3


Vår
Du satsar mer på nöjen och resor under våren än på kärleken. Det blir trots allt en hel del vardagligt mysiga stunder att njuta av, men den riktiga gnistan saknas. Undantaget är april som innehåller en hel del passion om du väljer att nappa.

Sommar
Större delen av sommaren blir romantisk och skön. För dig som söker en ny kärlek är juni kanske årets bästa månad. Men det kan dyka upp komplikationer i juli, och du kommer att behöva både tålamod och sunt förnuft för att inte trasslet ska växa.

Höst
Hösten börjar med en fnurra men blir snabbt bättre. Känslor har dock en förmåga att utvecklas väldigt fort under hösten, så det handlar om sex och rå passion snarare än romantiska stunder och mera stillsamma känslor. Räkna med dramatik och turbulens.

Vinter
November blir en härlig månad och nu är det också dags att tänka lite extra på framtiden, i varje fall om det finns saker som du vill ändra på. December bjuder på en del stress och fnurror men slutar trots allt i härlig romantik innan året är till ända.

 
okej, jag vet att man kanske inte ska tro på sånt där, men jag tycker det är rätt roligt, för det är alltid saker som stämmer..
kolla erat horoskop här =)


Kommentarer
Postat av: jamaLi

Niceeee

2009-02-10 @ 15:10:54
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: Nadia

svar: haha, ja! sol och värme = ren lycka! :D

2009-02-10 @ 15:41:23
URL: http://onetouch.blogg.se/
Postat av: malin

va färgglad blogg :)

2009-02-10 @ 15:52:24
URL: http://candiies.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Gillar du filmer? Kolla gärna in min blogg och min recensioner om filmer jag sätt. Har börjat med det nyligen så berätta gärna hur du tycker om dom.

Hoppas du får en forts bra Tisdags kväll!

Rock on och ha de gött!

2009-02-10 @ 20:10:40
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-10 @ 21:27:57
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0