godkvällers

tjenixen folks! färdigtöntat med geléhjärtan, rosor och nallebjörnar? yeees. och jag överlevde. nu är det en ny dag och nya tag, men kvällen (igår) tillbringades iallafall hos linnea och trevligt var det. fick ett par sötsöta trosor av henne i förskottspresent, fyller nämligen 17 hela år på lördag den 21/2! wihooo längtar, då är det endast ett år kvar tills jag fyller 18, och tiden går ju fort när man har roligt. men nu är jag dödstrött av någon anledning (möjligtvis tiden på dygnet) så nu ska jag sova. puss hej godnatt


haha, tur att man fick såhär söta texter av någon iallafall. tack, det värmer =P

jullz e det finaste som finns jullz e det besta som finnz jullz har jag velat ha så länge jag minz!

julia e finast på jorden julia e värd mer än millioner julia e bäst på alla sett o jag vill träffa henne om det går på ngt jävla sett!

julia bli aldrig arg på mig älskar dig du är världens vackraste tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0