lalalala

shosan. det var riktigt skönt med en joggingtur såhär sent. nu kan jag känna mig duktig, haha. man får dessutom lättare att somna på kvällen om man sprungit innan =) .. nu ska jag snart sätta mig vid tvn och se nån film som börjar, på 3an. ska försöka plugga lite spanska medan också, men det kommer väl gå rätt dåligt om jag känner mig själv rätt ;) usch jag orkar inte med skolan och allt plugg. känner bara hur mycket vi kommer ha snart. det gillar vi inte!  enda jag vill är att ha helg. menmen man får se det från den ljusa sidan, vad nu det kan vara. att vi utbildar oss för framtiden och kommer få grymma jobb? sajjkens bananer. nej men snart är det ju sommar iallafall (bara 5 månader kvar) - skönt det. men ha en bra kväll allesammans, pusshej godnatt

 
vilket är snyggast? långa eller korta träningstights?


Kommentarer
Postat av: Linda

Långa!! Kommer skratta åt dig om du har korta :P / Linda

2009-01-21 @ 21:31:13
Postat av: julia

haha jo dom kanske var extremt korta, men det finns ju trekvarts också ;) :P

2009-01-21 @ 22:47:00
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0