lördag

dålig uppdatering, sorry för det! hoppas ni hade en bra fredag iallafall =) själv åkte jag in och fikade med nicen och linda efter skolan, på blå fåtöljen. man skulle nästan kunna säga att vi är stammisar där, haha. sen efter det drog jag hem och chillade ett tag, åt, och sen träffade jag l & n igen. vi var rätt trötta och orkade knappt göra någonting så vi åkte upp till högdalen och köpte massa godsaker, sen åkte vi hem och gjorde marängsvisch och kollade på sex and the city. jessi kom över också och vi hade det allmänt majsigt. nu ska jag fixa lite i mitt rum och sen ringa lina (som btw har klippt sig och idag ska färga håret brunt).. men jag skriver lite senare. puss på er


nästan så man drömde mardrömmar om grädden i natt ;P


Kommentarer
Postat av: Jen

typ.. MUMS!

2009-01-17 @ 13:40:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Stephanie

gott eller vad??!?!

2009-01-19 @ 23:50:43
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0