söndag

helluish! kvällen har spenderats med nicen millan manne jesper och marcus, mycket trevligt. back in the days liksom. vi gjorde inget speciellt, drog till donken ett tag och bara allmänt chillade. imorgon åker jag på kryssning vid 5 tiden, innan dess ska jag fixa i mitt rum och "installera" lite nya prylar där, najs! kommer hem från kryssningen den 6e och den 7e börjar skolan. jag är så jävla otaggad så det finns inte! enda bra är att träffa alla, miss my girls! aja nu ska jag duscha pusshej

 
köpte ett par chinos och en tröja/tunika


sen blev det lite småsaker så som strumbyxor, överstrykspennor (till plugget jao), nagellack, brun-utan-sol-bodylotion och deodorant. nödvändigt stuff


sen lite underkläder på köpet, alltid najs

vi tog även en fika på wayne's, det var ju ett tag sen. yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0