tidsfördriv

goodmorning sunshines! gick upp för ett tag sen och sitter bara och chillar. fick ett sms av linda som ville träna och sola och jag hade hemskt gärna hänkat på henne. men jag har lovat mamma att fixa i mitt rum och sen ska jag ju på den där kryssningen (suck). iallafall, hittade en liten lista hos nicu som jag självklart tänkte kopiera..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 japp


2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade typ inga löften haha


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nepp


4. Dog någon som stod dig nära?

nej, tack och lov för det
 

5.Vilka länder besökte du?

Spanien, Italien 2 gånger, och snart Finland dåra (får Åbo ligger väl där?)


 6. Mest efterlängtade möte?

Italien antar jag. var helt underbart


 7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

ja det finns saker

8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
26/1 & 21/2, sen en jävla massa  dagar som jag inte vet exakt vilket datum. bl.a. skolavslutningen, alla dagar i Umeå, Italien och Visby. helt ärligt tror jag att jag kommer minnas hela det här året!


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

oj, aallllt... nej men Italien, Umeå, Visby och alla nya vänner, alla fester.


10. Vad var din största framgång 2008?

att gå helt själv till en skola och få det så sjukt bra


11. Största misslyckandet?

säger som denice, fotbollen. jag har inte gjort det bästa ifrån mig helt enkelt, åtminstone inte på höstterminen.


12. Största misstaget?

det vet jag inte. allt som inte dödar en gör en bara starkare så


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

inte allvarligt, inte vart sjuk på ungefär ett år heller så =)


 14. Bästa köpet?

no idea, finns mycket


 15. Träffat/Sätt någon kändis?

det har jag nog, men inget "big moment"


16. Vad spenderade du mest pengar på?

Nöjen och mat, haha


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

finns så mycket


18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
homecoming, no air, bag in da box, infinity 2008 och en jävla massa andra låtar


19. Har någon du känner tagit körkort?

vet inte haha, säkert =)


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

gladare tror jag, eller jag vet inte. har väl vart upp och ner

21. Vad önskar du att du gjort mer?

tagit vara på exakt ALLA stunder.


22. Vad önskar du att du gjort mindre?

vet inte :P


23. Hur tillbringade du julen?

Med familj och lite släkt


24. Blev du kär i år?

inte direkt
 

25. Favoritprogram på TV?

ONE TREE HILL


26. Bästa boken du läste i år?

Å andra sidan


27. Största musikaliska upptäckten?

haha vad menas med det? nya artister jag börjat lyssna på? massor!


28.  Något du önskade dig och fick?

ja, nästan allt faktiskt.


29. Något du önskade dig men inte fick?

ja, men det ska jag köpa själv =)


30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

skola (är nästan säker) och tog emot gratulationer, var med familjen.


31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja såklart, men ingenting kan vara perfekt


 32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

beror väl på. har väl följt modet till viss del, men den har väl inte vart så "speciell"


 33. Vad fick dig att må bra?

alla glada och positiva människor


 34. Läskigaste upplevelse?

det finns en del


 35. Äckligaste upplevelse?

beror på vilket sätt. en del saker i italien haha


36. Årets fest?

alla som behöver veta vet redan vilken!


37. Vad är du mest stolt över från 2008?

oj, svår fråga. men bl.a. mitt val av skola

38. När var du mest nervös?

haha tänker jag inte skriva här :P


39. Där du tillbringat flest helger?

Fotbollsplan, örby (hemma hos mig haha) och ja, lite överallt 


40. Vad fick dig att må dåligt?

Inga konkreta svar där.. men självklart har man upp och nergångar i sitt liv


41. Vem saknar du?

Lina! kom hem från thaaaaaaaaai
 

42. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

Alla underbara människor i min nya skola, plus att jag blivit tightare men folk jag knappt kände förut

43. Ditt mål för 2009?

att orka skolan med vårt nya schema, samt äta nyttigare + mer träning haha


44. Vad längtar du till år 2009?

inget förklarar min längtan efter sommaren :P



 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nr.19 - Hallå, min syster tog ju körkort pucko :)

2009-01-05 @ 15:16:43
Postat av: millan

Nr.19 - Hallå, min syster tog ju körkort pucko :)

2009-01-05 @ 15:17:31
URL: http://millanochnatha.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hoppas du får en grym kväll!

2009-01-05 @ 16:57:27
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: malinemilia

tack det samma!:D (L)

2009-01-05 @ 20:01:16
URL: http://cameen.blogg.se/
Postat av: Maria

fin blogg du har :)

2009-01-06 @ 00:47:12
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: F E B B

o de tär bra hur är dte själv jlia?<333

2009-01-06 @ 11:06:54
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0