tomorrow is the day

god kvällers! haft en bra söndag? själv har jag bara tagit det lugnt hela dagen, städat och fixat, sen laddat in massa ny musik på min ipod, wiho! nu på kvällskvisten drog jag också en sväng till högdalen och solade med linda, och har faktiskt fått färg ser jag (vilket jag kommer att ta tillbaka imorgon när jag träffar lina som kommit hem från thailand).. hehe. nej men iallafall, påväg hem från högdalen slog det mig att jag var riktigt sugen på något gott, och gissa vad det blev? Ben & Jerrys såklart! imorgon börjar liksom mitt nya schema och därmed mitt nya liv, eller något sånt. från och med då ska jag verkligen inte äta onyttigt skit, plus att jag ska träna mer. fotbollen börjar ju nu den här veckan också, ska bli skönt som fan! saknar ju alla underbar girls. sen ska jag försöka förbättra bloggen också, känner att det vart lite halvdåligt på senaste tiden. så jag säger bara, från och med imorgon! haha, vi får väl se hur det går helt enkelt. nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta en kopp te samt försöka banka in lite kriminologi vett. vi har prov på tisdag, usch. aja, pusspuss på er

det finns liksom inga ord som beskriver den här himelska glassen, visst?
men det är sista dagen av helgen och detta var sista njutningen. imorn gäller det!



Kommentarer
Postat av: Carita

åh, ben & jerry's i mitt hjärta <3

2009-01-11 @ 23:42:15
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

MUMS!

2009-01-12 @ 21:26:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0