2008

hello! åt nyss och ska alldeles strax iväg så lägger in bilderna senare =) .. men kom på att jag glömt resonera år 2008 här i bloggen, det måste ju göras! hehe. kommer säkert glömma jättemycket, men här är lite av alla saker som hänt under året:

- fyllt 16!
- vart i barcelona med familjen
- åkt skidor i hälsingland
- träningsläger i norrköping
- klassresa på gotland, oförglömligt
- lämnat 9D och sturebyskolan (mycket tårar)
- tillbringat 2 underbara veckor i Italien med stina
- Umeå cup med laget, 5 dagar jag sent glömmer
- varit i visby med nicen, roliga och störda minnen som fan
- börjat ny skola och fått en massa nya underbara vänner
- vart med om många spårade, men samtidigt roliga, fester
- fått en underbart söt bebis i familjen - Elton (kusins son)
- skaffat ett landställe på värmdö + en liten båt. många härliga dagar som spenderats där, både under sommaren och julen. julafton var en bruten tradition, vi brukar alltid fira hemma.
- varit i Milano över nyår. verkligen en bruten tradition, men najs.

det var ett stört bra år måste jag säga, men jag känner på mig att 2009 blir ännu bättre! gör inte ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0