sista kvällen på den bästa delen av veckan

hola amigos! har vart dåligt som fan med uppdateringar, men har inte orkat för fem öre. igår var jag iallafall hos jessi med linda och millan, vi lagade mat och hade det allmänt trevligt. vi har fan känt varandra i 11 år snart, helt amazing ju =) .. idag då: jag vaknade vid halv 11 idag och åkte iväg på fotbollsträning, majsigt värre. efter det drog jag en sväng till globen med mamma, fixade lite saker. efter det åkte vi hem och jag duschade, sen käkade vi middag hos kusin. (tacogratäng, hur jävla gott som helst) lånade en massa filmer av dem också, bl.a. min favorit kejsarens nya stil! så grym tecknad film alltså. det har varit en jättebra dag och kväll bortsett från en sak som jag inte vill ta upp här, men jag hoppas verkligen det ordnar sig .. nu ska jag chilla galet och ha lite ångest över skolan. godnatt


klockis


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header

2009-01-25 @ 20:29:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack själv.

2009-01-26 @ 18:09:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0