bloggpaus

hola amigos! hoppas allt är bra med er, med mig är det prima. igår spenderade jag kvällen på jennys tjejmiddag som var hur trevlig som helst! drog vidare på ett betydligt segare fest  där vi inte var särskilt länge, bad choice! jag och lisa kom iallafall hem i hyfsad tid och sov sött tills telefonen ringer av en viss person som inte hade någonstans att sova. detta resulterade i en otroligt jobbig natt och en del spårlöst försvunna saker. MYCKET mystiskt! .. detta var väl i stort sett min kväll igår. nu har jag precis ätit och städar rummet lite, om ett tag kommer lisa och då ska vi ha filmkväll. blir som en riktig söndag idag för min del, för imorn är det jobbet som kallar igen. en vecka till och sedan bär det av till holland, j-a-g  l-ä-n-g-t-a-r! nej men nu till the point, det jag egentligen skulle tala om. som ni kanske märkt blir uppdateringen på det här placet bara sämre och sämre, och det är jag mycket medveten om. problemet är helt enkelt att jag inte har någon som helst lust att blogga nu alltså, och jag har därför kommit fram till att jag ska ha en paus nu under sommaren. jag kommer visserligen säkert att slänga in ett inlägg lite då och då om det händer något speciellt, men annars får det vara. blir nog bäst så! bättre att jag börjar blogga ordentligt i höst istället. pusss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0