äntligen riktigt loooov

tjena! gårdagen var supermysig. mötte linda och lisa i liljeholmen när jag slutade och vi fortsatte in till stan där vi käkade middag på pizza hut, yummie! vi hängde där ett bra tag och drog sedan hem till mig där vi tillbringade resten av kvällen tillsammans med lina jenny och manne. satt ute, lyssnade på musik, rökte vattenpipa och bara snackade. hur mysigt som helst. lisa sov här och idag var blev det frukost utomhus och sen var det bara att kasta på sig bikinin. lina kom hit också och vi har legat och stekt i stort sett hela dagen tills nu. snart börjar det bli dags för mig att hoppa in i duschen och fräscha till mig, för ikväll blir det middag och hallondrinkar här med lina och sen är det bara en sak som gäller - PARTY!

 
 
tog fler bilder med kameran, men dom kmr upp här och på fejzan sen när jag hittar kamerasladden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0