back in the days

tjena bloggen! som ni kanske märkt har jag inte skrivit på hela dagen då jag har jobbat från kl. 9-5 till och sedan tillbringat kvällen ute med dessa brudar. vi gjorde inte så mycket utan chillade bara och pratade ut om allt mellan himmel och jord, hur trevligt som helst. nu har jag en halvtimme på mig att varva ner för sedan måste jag sova, haha. hoppas en viss person inte ringer och väcker  mig inatt igen. fuck you f!


gullepluttarna själva. och imorn åker du pörsi, ha det bäst och hälsa californien från mig gumsan! vi ses när du är back.


Kommentarer
Postat av: A

Jo de är sant. Bra med hemmagym, slipper man betala. :D

2009-06-25 @ 00:59:32
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0