pyjamasparty

tjolahopp! dagen tillbringades i farsta tillsammans med linda för lunch/fika. sedan kom även lina dit, trevligt trevligt. runt 3 åkte jag hem och slängde på mig träningskläderna för att sedan köra en timmes bodypump i västertorp med lisababe. börjar bli som en rutin, härligt härligt! imorgon då. vi börjar 12.25 och jag känner att vi tre förmodligen är de enda eleverna som kommer gå till skolan då, men det ska vi iallafall göra. innan dess ska vi fixa lite saker, men ikväll ska iaf de tre L:en sova hos mig. vi kör på ett pyjamasparty I guess, hahah. ha en bra kväll sweeties!


jag tänkte klä mig något i stil med det här.. vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Är allt bra idag?



//Milly ♥

2009-06-09 @ 08:35:56
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: melissa

haha ja kör på det ;D

2009-06-09 @ 10:37:48
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0