snabba cash tack

shululu! vaknade upp vid tolv och möttes av ett riktigt jävla skitväder utanför fönstret, vilket resulterade till frukost i soffan till wallander - hämnden. såg den på bio förut men eftersom jag älskar de filmerna skadade det inte med en gång till. på tal om bio så var my bloody valentine som vi såg igår ganska så mycket i min smak. den var läskig utan att bli för overklig, vilket jag hatar när filmer är. dessutom gjorde effekterna filmen ännu bättre, så tummen upp för den. idag var det tänkt att jag skulle till stan med l, l och j, men som sagt - skitväder. så får väl se vad jag hittar på istället. problemet såna här dagar är att det verkligen inte finns NÅGONTING att göra, speciellt inte i mitt fall när man är pank som en jagvetintevad. här och nu konstaterar jag att uttrycket pengar är inte allt inte stämmer. nej men typ.. seriöst jag vet inte hur min ekonomi ska klara sig till den 20e, aaah. aja nu ska jag iallfall försöka städa mitt rum som för tillfället ser ut som andra världskriget. puss på nosen vi hörs sen


fyra snygga brudar i fyra snygga glasögon


Kommentarer
Postat av: REB

Nu har jag yttligare en gång dragit igång Veckans blogg på min blogg. Om DU skulle vilja vara med och tävla om titeln "Veckans Blogg" så är det bara för dig att du anmäler dig! Lycka till!

Kram

2009-06-04 @ 19:02:42
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: J e n n y

HAHAHA, snygg bild ;)

2009-06-04 @ 19:26:42
URL: http://jennydontbehasty.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHA palla att alla ser vindögda ut

2009-06-05 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0