some shopping

shululu! allt bra? själv är det toppen förutom att jag dör av hunger. kan inte äta middag nu heller eftersom jag har fotbollsträning om en timme, så det får bli efter. kom iallafall nyss hem från stan, har varit där med mamma och fick med mig en del saker hem. dessutom fick jag 500 spänn vilket gjorde mig stört glad eftersom jag för tillfället har 1 krona på mitt kort. ska man skratta eller gråta liksom? =P iallafall, tack mamiiI! nu är jag lite rikare och lite gladare. eller jag är ganska så mycket glad eftersom vi slutar skolan imorgon! wohooo jag kan inte fatta att det är sant. minns när vi satt där i vintras och längtade till sommarlovet, nu är det liksom 9 juni och vi slutar imorn! fick precis ett grymt sms av sara också, fan vad kul vi ska ha imorn brudar! kan inte vänta =) jag ska verkligen ta vara på det här lovet har jag bestämt! .. menmen måste kila nu. ha en gr8 kväll! <333

  
  
köpte ett skärp också, men pallade inte ta med det



Kommentarer
Postat av: hanna

yeaaah partey @ saras house ( i alla fall förning )

2009-06-09 @ 19:51:58
URL: http://jorfalks.blogg.se/
Postat av: jossan

vart kommer dt vita linnet ifrån :)

2009-06-10 @ 16:50:07
Postat av: svar

det kommer från gina :)

2009-06-11 @ 12:02:26
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0