läggdags

sho bitches! såg precis mean girls, great movie det där. det roligaste var ju när gretchen tog ut sin bettskena, precis en sån jag har ur en exakt likadan ask som jag har. hahaha min första tanke var "okej nu kommer jag få ett sms av lisa vilken sekund som helst" .. vad tror ni jag möts av när jag kommer ner i mitt rum och ser mobilen? haha I kneew it baby. men serious ni får fan sluta mobba mig =( aja.. klockan är ca tio och jag måste typ krypa till sängs, tråkigt nog. godnatt på er

 


Kommentarer
Postat av: lisa

hahahaha bebiiii :') <3<3<3

2009-06-15 @ 23:04:56
Postat av: Linda - She with the colors

Vilken är din favorit?

TYCK TILL HOS MIG! :D

2009-06-16 @ 00:03:47
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0