chillkväll

shosan! kvällen har spenderats hemma hos mig med lina och lisa. pizza, godis och tv var ungefär det vi ägnade oss åt. vi kollade när hajar attackerar, beck, två randomfilmer och sist men inte minst.. melodifestivalen. det är så inte mig. jag hatar det =P men det är helt klart att man får sig ett gott skratt. det är ju så jävla patetiskt. roligast var nog den här låten. vi förstod aldrig riktigt vad fan hon håller på med? .. men skulle dock inte förvåna mig om detta är min favoritlåt om 2 veckor. vore lite väl typiskt mig, haha. men whatever. nu ska jag iallafall sova eftersom jag ska upp kl. 8 imorgon. ska på sommarjobbs "intervju", fast egentligen är det ingen intervju utan mer ett test. jag ska vara med på en hel lektion och i slutet leda en lek för 5 åringar. jag hoppas för allt i världen att dom lyssnar på mig. usch usch, otaggad till tusen. menmen jag har inget att förlora och jag hoppas det går bra. önska mig lycka till!


Caroline af Ugglas - Snälla, Snälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0