saturday

tjena! haft en bra dag? själv vaknade jag i morse med världsont i hela kroppen. någon blandning av träningsvärk och jagvetintevad.  hade även ett megafint blåmärke på knät, det tackar vi hanna & sara för, haha. igår var alla samlade igen, mycket trevligt. dans hela kvällen lång och sedan begav jag mig till millz & nathas place och avslutade fredagen. snubblade in här hemma någång vid halv 2 kanske. väldigt trött. Idag har jag iallafall haft fotbollsträning på enskede ip vilket gick förvånansvärt bra! härligt med lite motiooon. nu efter träningen har jag bara suttit här på mitt ass framför datan och laddat in alla bilder som togs igår, och jag tror helt ärligt att vi tagit  rekord i att ta flest fula bilder på en kväll. haha nej men serri ;P aja. nu ska jag väl fixa till mig lite. middag med L & L. sen blir det chill för min del, ska upp 8 imorn.

  
   
haha här har ni några iallafall. snyggingarna i sina bästa dar


Kommentarer
Postat av: hanna

haha sorry jullan, men det såg bara för roligt kul!

2009-03-08 @ 18:59:06
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0